Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Aamor & Tina - 13 mars 2015 12:19

Matte har inte varit till nån större glädje för mig dessa dagarna!
I tisdags kväll började hon känna sig lite raspig i halsen men det blev inget, lite hes på onsdagsmorgonen men annars inget annat.
Hon sa nått på onsdagen när hon lämnade mig att hon skulle hämta mig senare men när klockan var 22 gav jag upp att ligga och stirra på dörren och laga mig i en av syrrans sängar och först 22.45 hämtade hon mig! Jag blev givetvis överlycklig och ville hem genast.
Matte och 11 kollegor hade varit på Jägersro och ätit och spelat lite på hästar. Maten var lite sisådär men matte är kräsen, hihi! Spelandet gick med 8:- i vinst, matte kan inget utan gick på hästnamn som tilltalade henne.

Igår var hon trött och lite raspigare i halsen och hostig men gick iväg och jobbade men det blev mer och mer jobbigt så när hon kom och hämtade mig var hon helt färdig, huvudvärk, hosta och lite frusen.
Vi la oss tidigt för att se om hon kunde sova bort det men nä det gick inte så idag är hon hemma och är sjuk och supertråkig!
Sover, hostar, snörvlar, ont i kroppen och lite frusen/varm om varannat och vill bara gå i slowmotion när vi är ute.
Det bästa är att hon sa att jag behöver kammas men hon orkar inte, hihi!

Med mig är det superbra, träffade en hundkompis nu när vi gick en kort runda och jag fick en liten fjutte stund att sitta ute innan matte ville in igen.
Hon ska vila sig lite nu.

Jag kan bädda till dig matte (gammal bild)!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards