Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 31 december 2013

Av Aamor & Tina - 31 december 2013 10:09

Så fort ett år går säger matte och det måste vara för att hon är så lycklig med mig, hihi!
Fast jag håller med att tiden går fort.
Vi är hundvakter några timmar till men just nu är det lugnt så vi passar på att skriva.

Det regnade bara första dagen vi var alla och de andra har det bara blåst men det är mycket bättre än regn!
Alla har uppfört sig i stort sätt exemplariskt men visst har det tramsats en hel del.
Det värsta har ändå varit de tidiga morgnarna, hua mig säger jag bara.
Inte nog med att de vaknar tidigt för de är pigga direkt också, utom några och givetvis jag, hihi!
Så snacka om att jag och matte ska sova länge när vi blir själv!!!!

Nu vill vi önska alla ett Gott Slut och framförallt ett riktigt Gott Nytt År!

Matte sa att vi faktiskt skulle önska er bägge Gott Nytt År så hon får väl också vara med på ett hörn, linslus, hihi! Nä hon gillar inte att fotas!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards