Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 december 2013

Av Aamor & Tina - 17 december 2013 17:22

På väg till syrran i morse mötte vi först en Golden herre och han brukar inte komma där vid den tiden så han fick sig en blåsning men stax efter fick jag syn på Chilli, en Golden dam så jag väntade in henne.

Det passade bättre sa matte, hihi ja klart det gjorde för hon är så söt och så luktade hon gott också! Känner faktiskt henne och jag skäller inte så, inte alltid i alla fall.


Varit en relativt lugn dag hos syrran, har kräkt men fick ingen sympati av matte för hon sa att jag fick skylla mig själv eftersom jag inte åt igår, tack för den.

Matte kom innan hon skulle för egentligen skulle hon till tandläkaren men eftersom hon är förkyld ringde hon och avbokade, inte kul med slangar i munnen och täppt näsa och sen ville de inte ha dit henne pga att hon var just förkyld.

Istället hamnade jag, Affi och mattefar i bilen och den stannade vid "min" affär.

Klorna blev julfina och jag och syrran fick välja julklappar!

Nu blev det ju som så att vi redan fick julklapparna idag och det gör inget för jag tycker det är jobbigt att öppna paket - matte kallar mig bekväm!

 

Pingvinen valde jag att få av matte och lejonet av matteföräldrarna och syrran. Lejonet har 8 pipisar i sig och pingvinen har en lite hårdare men den piper var jag än biter på kroppen - kul!


Matte skar upp mat till mig men jag valde soffan idag också - äter kanske senare.

Blev vägd i affären och jag hade gått mer en lite och det är bra men i och för sig åt jag inget igår - gäller att väga sig vid rätt tillfälle, hihi!


Nu är det 3 morgnar till bara vi ska gå upp för att klockan ringer!  


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards