Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Aamor & Tina - 9 december 2013 19:06

Matte skulle aldrig har somnat i går på eftermiddagen för hon kunde inte somna igår kväll, jo hon slumrade till men vanade direkt igen och sista gången hon tittade på klockan var den 02.25, så ni kan ju gissa hur trött jag är idag - matte får skylla sig själv!


Då var det måndag igen och jag måste bara säga att veckorna bara springer förbi, snart jul och nyår och jag får ha matte hemma. Jag tycker det ska bli skönt och det gör matte också men samtidigt trivs matte så bra på sina jobb att hon inte längtar lika mycket som innan - även om hon trivdes på det andra också men detta ärnästan helt annat säger hon men jag kan inte uttala mig för jag har inte fått hälsa på, jo det ena stället har jag faktiskt besökt förr.


Dagen hos syrran har mest spenderats uppe på bordet eller i en av sängarna. Skönt efter mattes hopplösa vändande i sängen igår.

Fick vänta länge på matte för först jobbade hon länge och sen skulle hon in på Ö&B och handla fågelmat till matteföräldrarnas fågelrestaurang. Det blev 18 kg solrosför, hink med talgbollar och tre kg jordnötter så nu klarar de sig nog ett tag.

Blev överlycklig när matte kom och hon fick en smällpuss direkt innan jag hämtade en pipleksak till henne.

Efter lite snack med matteföräldrarna gick vi hem och jag hade turen att se både Simba och Chandi och de kom nästan fram och hälsade.


Jag har fått mat i magen och sen fick jag en ny tofs och som avslutning fick jag lite laktosfri mjölk av matte och droppade ner en stor del av golvet, hihi!

Nu ska vi hålla måndagskväll och göra inget nyttigt mer än att slappa, hihi!

 

2 år gammal bild.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards