Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Aamor & Tina - 2 december 2013 18:16

Försökte övertyga matte om att det var helg idag med men hon gick inte på det utan sa bara "det är faktiskt måndag idag Aamor" - skit också!

Sen sa hon nått som lät härligt att vi ska vara lediga i 17 dagar över jul, nyår och trettonhelg - det ska bli så skönt.


Matte fick ta matteföräldrarnas bil till jobbet idag för vår var på Ditec´s lackbehandling och invändig städning.

Hon sa sen när hon såg den att den var så fin att jag fick nog inte åka i den mer - ha det ska vi nog bli två om för det är ju min bil också och matte kan faktiskt dammsuga den lite oftare om nu jag grusar ner den - ha, där fick hon!


Bra dag hos syrran för vi har mest gosat och vilat. Matte slutade inte sent idag som hon skulle för hon ska jobba länge 2 dagar nästa vecka istället - suck!

Åt mat hos matteföräldrarna innan vi gick hem för jag kom på att jag var hungrig när matte kom för att hämta mig, så kan det bli ibland.


Inga katter syntes ute så vi gick in efter en liten stund. Mörkt och kallt för det fryser på nu.

Varit kanonfint väder hela dagen med sol men ganska kallt.

 

Från igår!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards