Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Aamor & Tina - 5 december 2013 17:40

Jag har kunnat hoppa upp och ner i sängen i natt men i morse när vi skulle gå tvärvägrade jag. Matte fick bära mig en bit och så gick jag den sista biten men jag hade lite ont i tassen ändå.


Varit en bra dag hos syrran, vi har vilat en del och sen har vi busat lite.

Matte ringde vid middagstid för att höra hur det var med mig och då sladdrade mattemor att jag sprungit runt och busat så nu är det nog slut på "tycka synd om Aamor", hihi!


Matte hade några ärenden innan hon kunde hämta mig men jag satt beredd vid ytterdörren med en pipleksak framför mig som hon skulle få.

Det bästa förutom att matte hämtade mig var att jag fick åka bil hem och prova mitt nya fårskinn.

Måste säga att det var väldigt bädd-vänligt, matte klagade lite på att jag bäddade runt på det men det struntade jag i, hihi!

 

Jättefint ihopknölat, hihi!


Fy tusan vad det blåser hos oss idag, hos många fler men jag kom knappt in i lägenheten när vi gick från bilen för det var en faslig motvind.

Ska det vara så här blåsigt kan matte själv gå ut och kissa senare, hihi! Nä jag tror nog vi tar en riktig kortis och ut på första bästa gräsmatta.

Åt min mat när vi kom hem utan en massa som matte kallar det "konster" för jag var hungrig, åt ju inget igår!


Hoppas nu att alla mina vänner och andra inte blåser bort eller får en massa förstört i stormen.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards