Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 december 2013

Av Aamor & Tina - 21 december 2013 17:20

Min förrvirrade matte alltså, hihi hon fick för sig att hon skrev till mig igår men hon gjorde annat istället vid datorna så det blev inget!

Strunt samma men jag fick åka bil hem och nu är vi lediga - YAEH!!!!!


Matte vaknade redan klockan 05 men efter en sväng upp så gick hon och la sig igen och jag tyckte det var bäst att även jag la mig i vår säng så hon säkert somnade och inte skulle få för sig att gå upp.

Hon vaknade sen igen strax efter 08 av att en liten kille som satt nadanför och kallade att han behövde gå ut.

Regnade så det blev en utom - pinka - in igen!


Vid 10 gick vi till syrran och jag var väldigt tveksam menså lovade matte att jag skulle få åka biloch då blev det fart på de korta benen, hihi!

Vi skulle köra till kyrkogårdarna och tända ljus för mattes mormor & morfar och farmor & farfar. Vi tog även med oss syrran och mattefar och så blev det så att vi passade bilen med matte och mattefar tände ljusen för det regnade och han tyckte det var synd att alla skulle bli blöta.

 

Här ligger jag och väntar i mattes famn medan mattefar är och tänder ljus.

Syrran stod och tittade ut efter sin husse och ville inte alls gosa med oss.


Det är så härligt att åka bil men man blir helt slut efteråt, hihi! Sov en bra stund i syrrans säng när de tvåbenta fikade.

Gick hem vid 16 och jag har ätit och just nu passar jag på att vila lite till för vila får jag aldrig nog av, precis som jag aldrig får nog av matte, hihi!


Matte sa när vi gick hem att hon var glad att hon hade dammsugaren framme igår för då slapp den titta ut idag - jo tack det är jag också. Fast tvättmaskinen blev startad idag också så tydligen räckte det inte med den en dag, hihi!


Nu ska vi göra precis det vi känner för resten av kvällen men troligen blir det soffan, TV:n och ljudbok för matte och för mig en säng eller soffan och med det tillhör Zzzzzzzzz!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards