Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Aamor & Tina - 1 december 2013 17:01

Trodde att matte aldrig skulle lägga sig i gårkväll, jag frågade flera gånger men hon skulle se klart filmen först sa hon.

Till slut var hon själv trött så hon gick och gjorde sig nattredo i en paus och sen la vi oss i sängen och matte såg slutet där men jag somnade direkt.


Blev sovmorgon denna blåsiga 1:a Advent men ändå "rätt" antal sovtimmar för matte.

Matte lovade mig igår att vi skulle gå en långrunda idag eftersom det blev dåligt med det igår så vi hade tur att det "bara" blåste och inte regnade, hihi.

Innan vi gick ut fick jag en ny tofs för min nos var dold bakom en hårgardin och det hade blivit svårt att läsa alla nyheterna med den hängandes där, hihi!

Jag visste precis var jag ville gå och när det var samma runda som matte tänkt var lyckan total. Lite fel blev det ändå för vi skulle gått den andra hållet för då hade vi sluppit motvinden den längsta sträckan.

 

Hittade ett bra ställe med massor av nyheter och lite lä så jag själv kunde lämna några nyheter!

Ett tag låg allt hår struket längs med kroppen och det kändes som om jag hade sprejat håret där bak för det stod ut, hihi!

Såg några hundar men inga som var nära nog att hälsa på men däremot mötte jag vår vägg-i-vägg granne som var ute på en promenad.

Vi letade även efter mattes kompis katt som smitit ut från lägenheten för några dagar sen men ingen har sett honom, vi hoppas han hittas snart.


Hemma satte vi oss på bänken en stund för jag ville kolla efter katterna men trots att matte kallade syntes inga!

 

Matte var är katterna? Var? Ser ju inga!


Blev en en skön vila i soffan när vi kom hem och matte satte sig vid datorn för att läsa nyheter och sen kolla in två avsnitt från en serie hon följer men sen kom hon och la sig en stund i soffan hos mig.


Nu har jag precis varit ute och där var inga katter ute denna gång heller så vi gick in och åt vår mat så nu behövs det lite vila igen, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards