Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 december 2013

Av Aamor & Tina - 18 december 2013 18:09

Det var inte jag var utan matte som var tröttast i morse när väckarklockan startade, hihi!

Hon låg kvar i 15 minuter extra men till slut säger hon att nu måste hon upp för annars somnar hon igen.

Nu hann vi i god tid ändå trots hennes extra sängtid och tur var det för jag ville titta på allt som eventuellt kunde ses när vi gick till syrran, inte var där mycket men väntar man tillräckligt länge kanske nån kommer, hihi!


Syrran och jag har tagit det lugnt nästan hela dagen. Den ena pipisen hon fick igår hade 19 pipisar insydda men hon har redan "dödat" 3 av dom. Sen fick hon en likadan pingvin men den är nog mycket svårare att ta sönder.

Har varit uppe på bordet och kelat massor med mattefar, älskar att gnugga hela huvudet i hans bröstkorg och det gäller att passa på när jag får lov att göra det för syrran.

Givetvis har jag kelat med mattemor också men det är mer stillsamt kel.


Matte skulle jobba länge idag men hon kom 20 minuter tidigare för chefen sa att de fick gå efter den korta infon och sen drack de glögg och åt lite julkakor.

Tyckte jag var perfekt så kom vi hem tidigare.

Har precis ätit mat och matte blev glad för jag har inte velat ha nått direkt i två dagar, igår åt jag lite i alla fall men idag åt jag nästan hela portionen.

Matte nyser inte så mycket idag men det börjar kittla i halsen nu och med det lite hosta och raspig röst, ganska lätt förkylning denna gång om det inte blir mer säger hon.


Nu ska jag ta det lite lugnt och njuta av kvällen och tänka på att det bara är två morgnar kvar att gå upp för att klockan ringer.

Vädret vill jag inte ens prata om för det är bara såååååå trist.

 

Bild från förra året i december. Kollat ut genom fönstret och nu är jag på väg till köksbordet!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards