Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 december 2013

Av Aamor & Tina - 29 december 2013 11:18

Jag börjar bli lite bekvämare med att ha andra hundar nära mig som vill ha min matte men jag är ju inte superförtjust i det än men vi kan ligga i samma soffa nu utan att jag sticker därifrån.

Ja jag vet att jag är en riktig mattegris men hon är min och jag vet att hon snart igen bara är min.


Lite bus har jag och matte lärt en av de små, Oden blev väldigt intresserad av min sprejflaska med vatten så vi lät honom prova och han drack! Varje gång jag ville ha så kom han som ett skott och ville också ha, hihi!

 

Gott!


Skönast var det när matte och jag gick och la oss helt själv för de andra sov på annat ställe för att det skulle bli lugnt och det blev det. De är så duktiga.

Just nu ligger vi alla och slappar så matte kan få tid en stund till att hjälpa mig med bloggen och det uppskattar jag för snart är det full rulle igen!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards