Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Aamor & Tina - 14 december 2013 16:34

Matte vaknade redan 06.20 men efter en snabb tur upp kom hon och la sig hos mig igen.

Hon var uppe och tog en strepsil för hon hade lite ont i halsen och halvtäppt näsan. Lite förkyld troligen men hon har inte varken lust eller tid med det nu så den får snällt backa undan säger hon - hon kan ju tro vad hon vill om att en förkylning skulle lyssna på henne, hihi!

Nästa gång vi vaknade sen var 8.30 och då gick vi upp och efter en hyfsat lång runda åt matte frukost och jag hoppade upp och la mig i soffan och stax efteråt kom även matte in och satte sig.

Hon lyssnade på bok men efter en timme blev hon så trött att hon slumrade till.

Varit en lat lördag med andra ord men det behöver man ibland och denna veckan har ju matte jobbat länge 2 dagar ocu roat sig en så nog behöver hon lite vila och sen en liten förkylning på det och jag har absolut inget emot att vila så jag uppmuntrar ju henne, hihi!


Vi var ute igen för en stund sen och trots att vi satt ute en stund såg vi inga katter så vi gick in och åt vår mat. Matte gjorde det lätt för sig för hon tog upp några hemmagjorda köttbullar och så rödbetsallad till det. Bjöd på mig men jag var mätt för jag hade ätit min mat strax innan.

En vända på trimbordet har det blivit idag trots lite protester från en av oss, ni får gissa vem men det var skönt att se igen efteråt och så hittade matte två ställen där håret hade knutat ihopa sig men nu är de borta.

 

Slutresultatet!

Sitter och väntar på att vi ska gå ut här!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards