Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Aamor & Tina - 15 december 2013 18:24

Matte gick upp vid 07.30 och givetvis tyckte jag att det var alldeles för tidigt så jag kutade in i soffan och la mig där.

Vid 9 gick vi ut på en väldigt kort runda, runt gavlen på vårt hus och sen in igen för mer ville jag inte gå just då och matte protesterade inte eftersom det regnade.


Varit en nästan lika slö dag idag förutom att matte lagade en köttgryta och kört en maskin tvätt och sen har vi gått riktigt långt på eftermiddagen.

Tyckte att matte behövde rastas ordentligt för hon går här inne och nyser hela tiden och jag får nått lugn några längre stunder!

Vi gick runt vårt bostadsområde, halvvägs på motionsslingan och sen runt ett annat bostadsområde, vi var ute i över 1 timme, det var härligt och bara precis i början som det stänkte lite.

Satte oss ute en stund men inga katter syntes så vi gick in, hamnade i duschen för en underredsspolning, tassarna var grusiga och inte speciellt vita.

Hoppade sen upp i soffan för att mysa lite medan jag blev helt torr.

 

Var är katterna matte?


Har nästan precis varit ute på en kort runda, inte för att jag var speciellt nödig men jag tillhör den sorten som måste ut innan jag äter, har varit så sen jag var liten och flyttade hem för eftermaten ska man vila, hihi!


Nu går vi in på den sista jobbeveckan och vi räknar ner, ska bli så härligt med lite ledighet och få rå om matte helt själv så länge.

Va? Nu säger matte att jag inte ska få rå om henne helt själv hela tiden!!!! Jaja vi får se vad det blir!




Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards