Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Aamor & Tina - 7 april 2014 17:32

Då var det måndag igen och som vanligt är jag så trött så. Matte sa att det såg ut som om jag skulle behöva hjälp att hålla upp ögonlocken när hon skulle droppa i mina ögondroppar.

Jag sover så länge jag kan för varför ska jag upp och röra på mig för att matte är det, jag väntar tills det är dags att gå iväg.

Kände att det var nog var bilen som gällde idag så när vi kom runt husknuten stannade jag för att få svar av matte.

Ska vi åka bil svänger vi vänster och ska vi gå blir det höger. Matte tittade på mig och så sa hon "vi ska åka med bilen" så jag tog svängen till vänster i en faslig fart, hihi!


Syrran blev glad när hon såg mig och jag tyckte att det kunde vara rätt okej att vara där när matte nu ändå skulle jobba, hihi!

Har fått kela med mattefar en lång stund utan att syrran gick mellan, hon var och kollade men sen gick hon igen, snällt!

Matte var lite tidig men ändå sen, hihi för hon skulle inte jobba länge idag men hon skulle in på Ö&B, köpa stickisar till mig och syrran, jippie!

Jag och syrran dök ner i kassen när hon kom så hon kunde inte lyfta upp det som var syrrans saker och sen krävde vi att få provsmaka så det dög till oss, hihi! Det dög!


Hemma satte vi oss ute en liten stund och då kom Ollie och hälsade på oss och han var kelig och ännu keligare blev han när han fick smaka en bit av min stickis (den ena sorten är för katt).

Han blev så glad att jag fick en puss och sen hoppade han upp på mattes axel och kelade kind mot kind.

Jag kan ju inte precis påstå att det gick hem hos mig för han skulle ju vara nere hos mig, hihi!

Min mat har jag ätit och matte stkte ägg till sig själv så det var inget jag kunde smaka, hade fått om jag velat och nu ska vi nog göra så lite som möjligt i alla fall jag!

 

Puss på er (gammal bild)!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards