Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 april 2014

Av Aamor & Tina - 17 april 2014 19:12

Matte sa i morse att det var fredag idag trots att det är torsdag, knasigt va! Hon fick förklarat det lite bättre för mig för jag fattade inget först men sen fattade jag - toppen, säger jag!


Både mattefar och mattemor var uppe när vi kom dit och det var jättekul men vid 8.30 förstod vi varför.

De skulle iväg igen och vi skulle vara ensama i huset igen, helt ensamma med alla husspöken, huuuu!

Vi var säkert ensamma mellan 3 och 4 timmar, var jätteläskigt men vi var duktiga men vad vi gjorde tänker vi inte säga, hihi! Det som matte satsar mest på är att vi sov eftersom vi sover annars mest hela förmiddagarna men vi tänkder inte säga om hon satsat rätt.

Vi blev väldigt glada när de kom tillbaka för att hälsa på tvåbenta är nått av det bästa vi vet.


Matte och mattefar var och påskhandlade det sista innan hon hämtade mig men de var rätt snabba.

Fick åka bil hem så nu fattade jag på riktigt att det är fredag en torsdag!   

Träffade på Arktis när vi kom hem och han var inte lika ohyfsad i dag mot mig, hihi för när han tramsade så kallade min matte på honom och då gick han till henne och slängde sig på marken så jag kunde gå fram till honom.

Nä, han är söt men en typiskt tonåring, en sån som jag aldig varit, hihi!

Min mat ligger i magen idag, blev inget igår och matte undrar om jag kör nån diet med att äta varannan dag, hihi!

Bry dig inte matte för jag äter när jag är hungrig, hihi!


Nu ska vi snart hålla torsdags fredag så fort matte hängt upp tvätten som nog snart är klar för maskinen snurrar fort nu hör jag!

 

(från innan denna månad)


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards