Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 april 2014

Av Aamor & Tina - 16 april 2014 18:53

Det var lite kyligt i morse och gräset var fruset på de ställen som solen inte kommit åt men solen sken klart och starkt.

Dagen har varit kanon för vi har varit ute mycket.

Matteföräldrarna gick ut och satte sig på trädäcket och givetvis hängde vi med.

Jag har busat ute och sovit ute, hihi! Låg och njöt i solen ett tag men när det blev för varmt gick jag in i skuggan.

Det är härligt nu när vi kan vara ute mer vid fint väder och snart kommer nog dörren stå öppen hela tiden så vi kan springa ut och in som vi vill men det ska kanske bli lite varmare först.


Matte var lite sen för hon hade tagit matteföräldrarnas bil idag och körde sen för att få bytat till sommardäck, passa på när hon ändå var ganska nära.

Nästan hemma mötte vi Arktis och han blev glad för glad när han såg mig så jag fick ryta ifrån lite, hihi! Matte säger att han bara kivar med mig men jag gillar inte stora tassar i nyllet eller på mig någonstans för då säger jag ifrån!


Matte serverade mat men jag valde att vila mig lite istället, äter kanske senare eller inte alls men det får tiden utvisa, hihi!

Nu ska vi ta det lugnt, jag i alla fall för matte har startat tvättmaskinen så hon får väl jobba lite när den är klar.

 

Jag och Arktis förra månaden.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards