Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 april 2014

Av Aamor & Tina - 18 april 2014 20:31

Hade jag orkat skratta i natt så hade jag, skrattat åt matte!
Det var så att hon låg och läste till 00.30 och när hon kände att blinkningarna blev lite väl långa la hon boken men hann somna innan hon släckte lampan, hihi!
Hon vaknade 2 timmar senare med bokmärket på magen och lampan tänd, knasfia!

Matte vaknade sen igen vid 8 men låg kvar till 9, skönt!
Blev lite bråttom ut och det har varit lite bråttom ett antal gånger under dagen men det har varit okej ändå.
Vi gick bort till syrran för matte skulle göra en silltårta till i morgon när vi ska dit och andra gäster kommer.
Blev helt utmattad så när vi kom hem intog jag soffan tillsammans med matte och sen slumrade vi, skönt!
I och för sig vilade jag den medta tiden hos syrran också men det kan också vata tröttande, hihi!

Vi gick ut ens sväng vid 19.30 och när vi kom in igen åt vi lite mat.
Jag fick lite stekt äggula på mitt torrfoder.
Nu försöker jag kalla ner matte på golvet till mig, tror jag snart lyckas, hihi!

Ha en trevlig Långfredag!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards