Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Aamor & Tina - 11 april 2014 18:27

Tänk att nu äntligen är den här och vi ska ta hand om den på bästa sätt, jo det är fredag och den bästaste dagen på hela veckan.

Sen så fyller min vän Laika 15 år idag så hon gillar den nog fredagen ännu mer, hihi! Grattis!


Syrran har försökt få igång mig på bus idag men jag tog det med ro, hihi! Gäller att spara på krafterna för de behövs tills när matte kommer och hämtar mig för då ska det pussas och busas så syrran fick ha lite tålamod.

Har kelat med matteföräldrarna och det är ju aldrig fel.


Matte var sen idag med för hon var och fick satt på sommardäcken och sen kom hon på att hon glömt att handla schampoo till sig själv så det fick hon också göra, hon är en riktig glömström, hihi!

Jag blev i alla fall glad när hon kom och passade på att busa med syrran lite samtidigt.

Fick åka bil hem och sitta ute en stund innan vi gick in men inga katter var ute. Matte sa att de är nog inne och kelar med sin matte som de säktert saknat när hon varit borta.

Det är ju helg så jag får nog se några av katterna under dessa dagar.


Jag har ätit min mat och just nu ligger jag och vilar en stund, tror att matte snart också ska äta nått men sen ska vi inte soffan och bara njuta av denna fredag!

 

(gammal bild)


Trevlig helg!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards