Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 april 2014

Av Aamor & Tina - 12 april 2014 16:02

Sovit gott i natt och vi vaknade inte förrän 8.30, härligt med sovmorgon.

Matte sa att vi skulle till syrran vid 10-tiden och jag vände bara på ögonen och tittade lite på henne men då lovade hon att hon skulle vara där hela tiden så då vände jag på hela huvudet och tittade på matte, hihi!

Vill ju inte bli lämnad när det nu är jag och matte.

På vägen dit sa matte att vi skulle åka bil så jag fick ganska bråttom dit. Syrran stod nästan och hoppade av glädje över att även hon skulle åka bil.

Mattefar skulle sätta lite påskblommor på mattes mormor och morfars grav här i stan och även på hennes farmor och farfars i Torrlösa så det blev en del bilåkande.

 

De behöver klippa gräset i Torrlösa!


Blev lite fika när vi kom tillbaka och sen gick vi hem igen för matte hade lite att göra.

Hon har haft dammsugaren framme, tvättmaskinen går för fullt och för en stund sen ville jag gå en runda så då passade matte på att slänga tomma glasburkar mm. Tidningarna skulle också behöva kastas men det får bli en annan gång, vi ser den inte för den står på balkongen, hihi!


Varit strålande sol idag men nu börjar det mulna lite sa matte, hoppas det inte blir regn bara.

Jag såg att matte tog fram kotlett till middag så jag ska nog vänta att äta mitt torrfoder och kanske hoppas på att kotletten blir god, hihi!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards