Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 11 mars 2010

Busiga tjejer!

Av Aamor & Tina - 11 mars 2010 18:03

Så fort jag kom till Affi idag vill hon busa, hon stoppade mig från att gå ut till mattefar i köket för hon ville bara busa! Jag orkar inte så tidigt på morgonen.

När sen matte drog iväg till jobbet så busade vi fram till 10.30, matte cyklar iväg 7.15

Efter det så har vi varit ovanligt lugna.


Måste berätta att det var snorhalt i morse. Varit lite dimmigt och så regnade det lite men marken är frusen så det var rena isgatan.

Matte kasade till flera gånger men jag tycker att det är kul när det är halt för då kan man göra rivstarter på stället!

Varit ganska så grått och trist väder hela dagen, solen har verkligen lyst med sin frånvaro.


Affi och jag satt i fönsterkarmen för att hålla uppsikt över när min matte skulle komma, Affi fick syn på henne först för hon är mer van att sitta och spana där efter mig.

Vi fick så bråttom ner när vi väl förstod att det var hon som kom cyklande och svängde in på uppfarten.

Jippie, matte kom för att hämta mig!


När vi gick hem mötte jag två hundar, Ester (lika gammal som mig) och hennes lillasyster på 7 månader.

De ville busa båda två så jag hängde med så klart på det.

Jag gillar ju busiga tjejer, har ju min storasyrra att busa med heladagarna så man är ju liksom van!


Har ätit mina hundkulor nu idag för matte gnällde för mycket på mig eftersom jag inte ätit sådana på tre dagar så jag fick göra henne nöjd plus att jag var lite hungrig också!


 
 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

11 mars 2010 19:34

Tänk vad lite som kan göra våra människor lyckliga, som att äta upp våran mat. Du verkar ha haft en bra dag hos Affi. Vi slapp operera Valle, dom tyckte han blivit så pass bra i sitt ben. Det var bra tycker alla. Ha en bra kväll

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Julia

Julia

11 mars 2010 19:44

Hej på er!

Konstigt att du är så dålig på att äta, när du och Affi busar så mycket... eller har ni hittat gottegömman och snaskar godis i smyyyg??? *fniss*

Voff på're och en kram till matte

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Hillman

Hillman

12 mars 2010 10:58

Du har väl smaskat för mycket gottigt för att vara nå sugen på hundkulor, för ingen hund svälter frivilligt säger matte. Såvida du inte är som brorsan för han bantar med jämna mellanrum, ibland äter han jättemycket sen kan han vara utan ett par dar och då vill han inte ha något annat än gottigt.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Wille

Wille

12 mars 2010 23:00

Vad kul med flera tjejer att busa med. Det brukar bli ordentligt med fart då. Kul har du haft i alla fall dte förstår jag ju. Hoppas nu du får en skön helg - trots att du ska upp så tidigt imorgon bitti.

http://willebus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards