Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Aamor & Tina - 17 december 2010 17:40

Det märktes i morse att det är fredag för jag var så trött och vi ska inte snacka om matte!

Vi tog en liten omväg när vi gick till Affi för det närmsta hållet var inte skottat och blir aldrig heller men det trampas ner men nu var där så mycket ny snö så vi valde att inte gå där.

Det ångrade matte!

På ett ställe vi gick så försvann hennes ben och så låg hon på marken, hon svor och jag tittade undrande på henne men hon kom inte mer än precis upp förrän hon låg där igen och mer svordomar kom det då!   

Jag gick bort till henne och undrade vad som hänt men hon var snabbt uppe och denna gången blev hon på benen.

Där var snorhalt och matte har ändå grova sulor på sina kängor.

Hon fick ont i höger ben, arm och har nog sträckt nacken och en liten bit av ryggen.

Hon såg faktiskt rätt rolig ut men hon hoppas att ingen annan såg henne!


Syrran och jag har varit snälla och lugna idag förutom när vi fick för oss att vi skulle in under hallmattan. Jag bet tag i den och lyfte och syrran försökte komma in men den är rätt så tung och när matteföräldrarna kom på oss var det inte speciellt populärt, i alla fall bitandet, ups!


Gissa vad det gör nu? Det började vid middagstid. Jo det snöar!

Visst det är vinter men så mycket snö behöver vi ju inte ha för jag kan ju inte se över kanterna längre och för att inte tala om där plogen har lagt upp vallar, där ser jag knappt fast jag ställer mig på bakbenen.


Matte tog ett kort på ett träd utanför jobbet idag men det är lite suddigt för hon tog det genom fönstret.

Trädet är väldigt vackert med all snö.

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards