Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Aamor & Tina - 7 december 2010 19:22

Idag var det välplogat där jag gick men det hade även töat en del under gårdagen.

Idag har Affi och jag busat en del men på ett snällt sätt och då även från syrran!

Vi har även legat och sovit på köksbordet, Affi använde mig som kudde!

Det är så bra där för då har vi matteföräldrarna i ögonhöjd och så kan vi gå upp i fönsterkarmen när vi vill.


Matte kom lite senare än vanligt, kanske 20 minuter och något luktade mums i hennes kasse.

Hon plockade upp en påse med ett sort av mitt favogodis och vi fick vars 2 små bitar men där var nått annat som luktade mer. Jag satte mig ner framför kassen och grymta och gav mig inte förrän matte gav med sig och plockade fram det.

det var en helt ny tjurmuskel, mumsfilibabba!

Den var rätt så lång och Affi ville också ha så mattefar delade den med en sekatör.

När vi sen gick hem passade vi på att ta en långrunda och det var riktigt skönt, jag hoppade i en ordentlig snöhög och sjönk ner så bara huvudet syntes, jättekul. Det bästa var att snön inte fastnade i pälsen!

Åt min mat när jag kommit in och sen plckade matte upp en liten pipleksak som hon också handlat, jag blev så glad för jag älskar såna små pipisar!


Jag mötte katten Ollie både i morse och nu ikväll, honom har jag inte sett på jättelänge. Han kände igen mig och var så kelig!

  

Gammal bild men samma killar!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards