Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Aamor & Tina - 20 december 2010 17:56

Nu har nedräkningen börjat på riktigt! Visst har vi räknat dagarna till ledigheten men nu går det att göra på en hand/tass!

TVÅ morgnar till och det kändes i morse för jag var trött, så trött men det kanske berodde på att matte satt och kollade på en film igår kväll!


Idag har vi hjälpt matteföräldrarna att julpynta lite, även om det verkade som om vi var ivägen då och då så var vi INTE det - man måste ju kolla på nära håll så det blev bra och att allt placerades på rätt ställe!


Kall dag med -5 som varmast och nu ikväll när jag gick hem var det -10.

Har snöat pytte lite under dagen.

Matte jobbade länge idag men hon kom ändå hem tidigare än hon skulle för de hade haft glöggmingel på jobbet och så fick de alla en julklapp av chefen och när de hade fått den så fick de som ville gå och det gjorde matte och många andra.


  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards