Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Aamor & Tina - 26 december 2010 17:04

Vi sov nästan ända till 8 i morse och vad såg vi när vi tittade ut? Jo det snöade, precis som om vi behöver mer snö!

Det har kommit så sakta hela dagen så det har inte blivit så mycket av det 2-3 cm men det blir nog mer i natt!


På min morgonrunda mötte jag min kompis tax-blandisen, vi vet fortfarande inte vad han heter så vi kallar honom Kalle.

Jag hjälpte matte att kasta tidningar och annat som skulle i papp-återvinningen, jag höll vakt så inget kom utanför för den var knökfull!


Var en sväng hos syrran för matte hade lovat hjälpa till med att skotta trädäcket och garagetaket men de tog bara trädäcket idag.

Syrran och jag smet ut när matte gick ut så vi busade i snön. Först var det lite läskigt för där var minst 50 cm men efter ett tag blev där gångar som vi kutade runt i. Det var stört kul men oj så snöiga vi blev och för att inte tala om hur trötta vi blev, snöbus är kul!

Speciellt roligt var det att vara ivägen för snöskottaren för då fick vi uppmärksamhet direkt!

Det var 3:e gången trädäcket blir skottat denna vinter och där har varit lika mycket snö de andra två gångerna, dels snö uppeifrån och sen allt som har blåst dit! Matte och mattefar var lite trötta efteråt!


Hemma nu och har ätit mitt torrfoder, matte blev glad för jag har ratat det i två dagar nu.

Har även hunnit bädda i mattes säng och om jag får säga det själv blev det super bra men matte tyckte att det såg knöligt ut!

Nu ska jag vila lite.

  

Så här kunde vi inte göra idag, springa på skaren för där var ingen! 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards