Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Aamor & Tina - 6 december 2010 20:12

Då var det måndag igen, ja den är ju snart slut men trots allt måndag!

klockan 05 så blev vår gård skottad och vi vaknade när skopan gick i plattorna men det var det enda stället som var skottat!

Cykelbanan vi går på hade över 10 cm blötsnö och den kasade åt alla håll när man trampade ner.

Matte berättade att det var så mycket snö i stan och cykelbanan ner dit var oskottad. Mattefar sa till henne att hon nog skulle gå till jobbet men envis som hon är så skulle hon cykla!

Det ska gå, sa hon och det gick utan att trilla men hon erkände att några fula ord föll ur munnen på henne och det var inte det lättaste!   


Affi och jag har hoppat i snön i trädgården men vi blev så snötunga att en kort stund räckte. Jag kunde inte ens ta mig upp för trappan så mattefar fick bära in mig. Vi fick sen doppa fötterna i ljummet vatten så snön smälte!


Matte jobbade länge och sen skulle hon in om Netto och handla, de hade söta hundtröjor för 49:- men de som hon ville ha var slut. Det blev en likadan som min "golf-polo" fast svart och lite tjockare stickning.

Jag har sovit sen jag kom hem, åt bara en liten tugga av min mat och nu har jag precis varit ute sista gången för dagen.



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards