Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Aamor & Tina - 10 december 2010 18:10

Jag har fått, ja troligen matte med, ett julkort från Belissagardens kennel!

Tack så mycket!

  

God Jul på er med!

Av Aamor & Tina - 10 december 2010 17:53

Kan det bli bättre? Nu så är det fredag igen, jippie!

Jag var lite tveksam i morse att gå till syrran, jag stannade halvvägs och tittade på matte. Hon sa "ska vi gå till Affi?" men jag stod kvar "ska vi gå till mattefar?" men även då stod jag kvar då frågade hon "ska vi gå och väcka mattemor?" och då kom jag som ett skott för det ville jag göra!

Fast jag lät bli för hon sov så gott när vi kom dit så jag nöjde mig med att hälsa när hon sen vaknade, snällt va?


Vi har tagit det ganska lugnt idag också, måste ju börja innan helgen med vila.

Dammsugaren har varit igång hos matteförääldrarna och där används en sak som tjuter så hemskt, nått som rullar över mattorna för att plocka upp hår.

Jag gillade den inte! Tur inte matte har en sån.

Är kallt även idag ca -6 men det ska tydligen blr riktigt kallt i helgen och mig gör det inget för snön stannar där den är och skiter i min päls!


Jag och matte gick en långrunda när vi gick hem och det var så skönt att få sträcka ut benen och gå fort, lite för fort tyckte matte att det blev ibland så hon sa "stanna" och då väntade jag in henne!

Tyvärr mötte jag inte en endaste hund men jag hörde en på avstånd och försöket se den över snövallarna men icke!


Nu ska jag vila lite, ligger just nu på mattes fot och berättar!

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards