Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Aamor & Tina - 16 december 2010 20:38

Fick åka bil i morse med, antingen börjar matte bli lat eller så behöver bilen köras lite - matte påstår att det är det sista!

Vid 8-tiden började det snöa och som det har snöat, helt otroligt mycket. Det håller på än fast inte så intensivt.

Snön fullkomligt vräkte ner och sen blåste det väldigt mycket så allt fög igen.

Skulle väl komma 1 dm men det har säkert kommit 3 gånger så mycket.


Matte sa att hennes bil var så full med snö på moterhuven att det nästan gick jämnt med taket fast med en viss lutning förstås!

Mattes kusin var i stan idag och skulle komma hem till oss men det var lite osäkert om det gick för alla snö, men hon kom till matteföräldrarna och sen följde hon med oss hem för att vänta ut snön och blåsten.

Var nog rätt val men vi väntar på att hon ska höra av sig att hon kommit hem och hennes man vet att hon är på väg så hon är trygg!


Matte bjöd på hemmagjorda köttbullar och stuvade makaroner, jag ville inte ha något men jag blev erbjuden.

De satte sig sen framför TVn och snackade lite men matte var taskig för jag ville ha ner henne på golvet men det ville hon inte så jag fick ge upp det och fick till slut lägga mig på hennes fötter istället.


Ligger just nu i mattes säng och torkar tassarna för de blev lite snöklumpiga när vi var ute.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards