Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Aamor & Tina - 30 december 2010 17:44

Det har varit kallt i natt, ca -18, när jag var ute igår kväll på sista rundan så frös nosen nästan ihop när man andades inåt, matte sa att hennes nos kändes likadan, hihi!

I morse när vi vaknade och tittade ut var allt vitt, ingen ny snö men en massa rimfrost, det är så vackert.

Matte tog kameran med när vi gick ut!

   

Mycket föll av sen uppåt dagen när det blåste lite och då trodde jag att det snöade!

Jag fick också ställa upp som modell och det gör jag så gärna!

   

Jag fick lite rimfrost i skägget men annars klarade jag mig!


Var och busade med syrran medan matte var och handlade, Affi låg i fönstret och tittade och jag och mattemor delade på en hembakad kokoskaka!

Vi passade på att busa med mattefar när han renbäddade deras sängar, det hela slutade med att han ropade "kan ni kalla på hundarna för då står uppe i allt!". Vilka hundar? Vi hjälpte ju bara till!

Jasså det var inte så att täcket skulle ut ur påslakanet, då förstår vi hihi!

Blir inte alltid rätt fast vi vill väl!

Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen. Vilken ovanlig sak för mig att göra va?

Matte kallar mig "paddan" ibland för jag älskar att sova, tur att inte alla smällarna stör mig för det verkar som om alla skjuts iväg redan ikväll!




Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards