Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Aamor & Tina - 21 december 2010 18:28

Det var kallt i morse, -7 grader och så hade det snöat i natt,  5-6 cm påfyllning på den redan stora snömängden.

Matte valde att ta bilen i morse för hon skulle köra ett ärende på jobbet och sen skulle hon nått efter jobb sa hon.

När matte åt frukost i morse så kräkte jag, åt ingen hundmat igår så magen var väl tom, tur att matte inte är äckelmagad!


Hela dagen har varit kall, klockan 10 var det -13 och nu ikväll är det -15.

Affi och jag har haft en ganska lugn dag men som vanligt måste man busa lite.

Jag lägger gärna beslag på hennes kökssäng men det gör inget tycker hon för då får hon ligga uppe hos mattefar.


När matte kom för att hämta mig så sa hon att jag och Affi skulle få åka bil, yeah vi blev lika glada. Mattefar hängde också med oss.

Vi körde till min favorit affär och handlade men vi fick även våra klor klippta.

Jag hälsade på en Cockerspaniel och sen hade hon som har affären skaffat en ny liten valp men den fick jag inte träffa. Det var en liten Toy Pudel och jisses så söt den var.

När vi sen kom hem till oss så åt jag min mat och blev frisserad men sen var jag helt utslagen och la mig på golvkuddarna. Matte tyckte att jag såg så gullig ut att hon smög iväg och hämtade kameran och jag hann inge reagera!

  

Visst är jag super snygg men framför allt sov jag sååååå gott!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards