Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Aamor & Tina - 8 december 2010 19:37

Klockan 02.30 väckte jag matte och ville gå ut, hon försökte förhala det fal i fal jag lurades men jag behövde!

Sen somnade vi igen men var ganska så trötta när klockan ringde.

När jag gick till Affi så kom mattes kollega och hennes man ifatt oss och jag blev så glad när jag såg dom så jag ville knappt gå in till Affi.

Syrran var så gullig när jag kom. Först nafsade hon mig lite i brösthåret och sen började hon kela med mig som ett katt gör.

Syrran är så söt och snäll men ibland, ganska ofta kan hon vara en bråkstake och "duracell kanin"

  

Visst är hon söt?

Jag har fått en present idag.

En kille på mattes jobb gjorde en papplåda som han klistrade fina bilder på. Jag ska ha godis i den tyckte han och jag håller med honom! Tack så mycket!


Jag och matte har gått en ganska lång runda nu ikväll och det var skönt, men det började frysa så det var ganska så halt på vissa ställen.

Jag har hjälp matte med att sortera tvätt, sprang inte iväg med den idag men jag rörde tydligen runt bland högarna!

Även hjälp till att bädda rent i sängen, jag hoppade upp precis när hon kastade på täcket så jag hamnade i mörkret men jag hittade ut!

Matte skrattade så hon nästan trillade när jag tittade ut med en tydligen konstig min!

Nu ska jag vila lite, kanske hjälpa till att hänga tvätten för jag hörde maskinen pipa "klar" nu! 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards