Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Aamor & Tina - 9 december 2010 19:03

Så gott jag har sovit i natt, som en stock fast klockan 04 rullade stocken runt och upptäckte att den var lite gosesugen så jag väckte matte!

Fast hon vaknade nog aldrig riktigt för hon vände bara på sig och sträckte ner sin arm till mig, jag tvättade hennes hand lite och sen somnade jag med huvudet i hennes hand! Kan det bli bättre?


Dagen hos syrran har varit ganska lugn för vi har mest sovit.

Vid middagstid började det snöa, flingorna var så stora ett tag men snabbt blev de mindre och sen försvann snön.

Blev bara ett puder på marken det blev vitt och fint igen.


När jag och matte sen skulle gå hem var det meningen att vi skulle gå en långrunda men så hade jag oturen med att 2:an fastnade i pälsen och då ville inte matte gå mer!

Jag blev lite sur men hon sa bara att hon inte tänkte bära mig när jag inte ville gå mer för att det kändes konstigt i rumpan!

Okej hon hade rätt, jag brukar vilja gå en bit men sen känns det äckligt och då vägrar jag gå så det var kanske bäst att vi gick hem!

Jag fick duschat rumpan och sen åt jag min mat.

Har även hunnit med att leka "sök".


Kallt nu ikväll, för en stund sen var det -7 , bra för då fastnar inte snön i pälsen!

  

Nu ska jag vila mig och gosa med matte!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards