Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Aamor & Tina - 1 januari 2014 14:46

Gott Nytt År på er alla!


Jag kan även säga att det är gott att få komma hem!

Jag och matte, mest matte troligen har varit hundvakt sen i lördags morse till eftermiddagen på Nyårsafton.

Nu var vi inte hundvakter hemma hos oss utan där hundarna bor.

Vi körde iväg i fredags och jag såg till att jag verkligen skulle följa med när matte tog in resväskan!

 

Är jag i den kan hon väl inte glömma mig, hihi!


Vi skulle passa Lizas och Lasses hundar, där jag kommer ifrån innan jag flyttade hem.

Lite jobbigt var det i början men när Liza och Lasse gett sig iväg flöt det på mycket bättre och jag kunde ligga nära några och leka lite med dom även om de är helt vilda, hihi! Nä det är inte så farligt, de är busiga ute men cool lugna inne.

 

Lite utebus med några.

 

Jag och Nova slappar, vi är lika bra på det bägge två, hihi!

 

I början ville jag inte ha de andra för nära men till sist gick det bra.

Här ligger valpen Nike på mig!

 

Nike ville gärna ligga på min matte också!

 

Min söta mamma Minette!

Matte erbjöd henne att få en ny tofs när hon kliat i sin men hon gömde sig hela tiden, hihi!

 

Det allra bästa var faktiskt deras 3 katter, Här har vi gått in på toa gemensamt, hihi!


Då Liza och Lasse kom hem ville jag bara en sak och det var att vi skulle köra hem men det skulle vi inte för vi skulle fira in det nya året där, suck!

Matte påstod att Aamor, tramsen kom fram då!!!!! Vadå då, att jag skällde lite, pep, surade och ville allt eller inget hade faktiskt inte med saken att göra för jag ville HEM eller att jag och matte skulle gå och lägga oss och att klockan bara var 7 på kvällen kvittade väl!

Fast jag blev rätt nöjd när de åt mat, jag la in allt jag kan och som tur är var vi hos hundmänniskor så jag fick som jag ville, hihi!

 

Skål och Gott Nytt År!

Låg på kanten men ville helst ligga mitt på men det fick jag inte!


Det värsta med att vara hundvakt är att de hundarna har inte mina sovvanor utan vaknar i ottan och vill ut så jag är helt slut nu, somnade så fort jag kom in i bilen och sov hela vägen hem som tar lite över 1 timme.

 

Vi stannade till hos syrran innan vi körde hem och vi blev nog lika glada bägge två att ses igen!


Jag har fått tofsen omsatt och en hel del extra kel av matte så nu ska jag sova länge och i morgon ska vi sova länge!


Hur många hundar passade vi då? De tog med sig 2 st, en stor och min halvsyrra men ändå var vi 14 st.

Matte räknade oss noga när vi varit ute på kvällen så att alla skulle komma in men ibland fick hon det till 16 men det var när vi inte stod stilla, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards