Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Aamor & Tina - 22 januari 2014 19:19

Förstår inte riktgt vad det är med matte för hon vaknar innan klockan startar på morgonenoch själv är jag urtrött och jag som ändå vilar så myckt, hihi! ä det är inte därför jag är trött så et kan ni inte säga, hihi!

Fick gå till syrran för bilen stod hemma hos dom och jag og god tid på mig och eftersom vi had tid idag fick jag gör det men matte undrade ändå om jag var tvungen att nosa på varje snöklump som fanns längs md vägen - sjävklart var jag det!

Kan ju missa nått spännande annars.


Varit en bra dag hos syrran meddet vanliga kelandet, tiggandet beendet om godis och givetvis vila och rastning av mattefar.

Har blivit lite kallare nu så snön fastnr inte lika lätt i pälsen nu och det gillar jag fast snön har blivit hård så den är inte lika kul att springa i.


Matte var jättesen, hon kom inte förrän 17.00 och sen hade hon turen att få mat hos matteföräldrarna, hur bortskämd är hon alltså.

Hon hade först varit på möte och sen inom i affären. Hon fick ändå en assa pussar och leksaker för jag blir ju glad när hon kommer även om hon är fasligt sen.

Hemma åt jag mat var ganska hungig idag för igår vägrade jag att äta och gick långa omvägar runt skålen.

Matte sasen att hon ville gosa lite med mig och vad edde det till - jo upp på trimbordet och bli tillfixad. Okej jag var nog i gnska stort behov av det för hon hittade några tovor hon ville ha, blir en del på tassarna när jag hoppar i snö och en äcklig under hakan mot munnen, har nog tuggat lite på den, hihi!

 

Före!

Matte har tagit bort gummibanden och nog har jag rätt lång tofs/lugg!

 

Här har hon bara lagt upp luggen men jag behöver nog fixas till i ansiktet!

 

Efter och äntligen klar!

De två sistablev lite mörka för matte slog av blixten för att den inte skulle "slå" mig i ögonen!


Nu ska vi kolla in lite andra bloggar hos vra vänner och sen hålla kväll! Mer än halva veckan har nu gått!!!!!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards