Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Aamor & Tina - 15 januari 2014 18:38

Så mörkt i morse när vi gick iväg att jag inte såg att det var min vän Chilli som kom gåendes, han skälla till innan matte sa till mig att titta efter innan jag sa nått! Ja ja, inte så lätt alltid att hejda sig för jag sågbara en hund i ögonvrån när jag satt och gjorde nr 2, hihi!

Så fort matte kört iväg la jag mig och sov fram till vi fick ett kort besök av en dam och när hon gett sig iväg igen intog jag kökssängen och sov fram till 13.30, det är gott att sova.

Sen blev det lite kel uppe på köksbordet, jag gnuggade huvudet i mattefars bröstkorg men syrran tyckte nog att jag höll på för länge för hon kom och la sig mellan mattefar och mig och så var det roliga slut!


Klockan 15 gick jag ut i hallen för att invänta min matte men jag väntade och väntade och sen väntade jag lite till.

Varför ska jag behöva vänta så länge på henne? Hon ska ju komma och hämta mig strax efter jag börjat vänta.

Först klockan 17 kom hon, jobbat länge idag och sen var hon inne om i affären och köpte mjölk.

Trots all väntan på henne fick jag bråttom in i ett annat rum för att hämta en pipleksak till henne. Väntan var över och min älskade matte skulle hämta mig men först skulle vi ha torkad kycklingfilé av henne, hihi!

Matte fick mat också innan vi gick hem.


Vi satt ute en liten stund innan vi gick in men jag sa till matte att jag ville in för jag var hungrig.

Maten är uppäten och matte går här och städar undan lite saker och torkar av, plockar lite torra blomblad men jag ska nog snart få henne att sätta sig ner och kela lite med sin lille påg, hihi!

 

Syrrans säng som är min när jag är där, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards