Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Aamor & Tina - 31 januari 2014 18:42

Idag har vi fått mattefar att sopa trädäcket till oss för vi kunde på inga villkor gå igenom all den snö som låg där, hihi!
Vi satt snällt och väntade till han var klar och då rusade vi ner i hagen och gnuggade nosen för glatta livet, hihi!
På vägen in glömde vi bort den sopade gången och rusade rakt igenom snön på trädäcket!

Matte var sen idag igen men jag var förvarnad. Hon dök äntligen upp 1 timme efter att hon slutat och då hade hon varit på 4 ställen.
Matte kammade tofsen på syrran och sen körde vi hem.
Maten åt jag på direkten och sen lagade matte till sig men mitt i allt behövde jag gå ut så matte fick dra undan maten och stänga spisen.
Jag lurade inte matte för jag behövde göra allt men jag passade på att roa mig också!
Jag lekte mullvad och när jag var klar skrattade matte för jag var helt vit i ansiktet och det enda som bröt av var min svarta nos.

Nu ska vi äntligen hålla helg och njuta. Tror det blir tidigt sänggående för matte vill läsa sin bok och det är inget jag protesterar mot, hihi!

Bild tagen i lördags och jag njuter av min säng eller vår så matte blir nöjd, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards