Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Aamor & Tina - 24 januari 2014 18:40

Matte vaknade tidigt även i morse så morgonen blev riktigt lugn och även när vi gick iväg fick jag ta allt i min takt och det uppskattar jag verkligen.

Har blivit en del bus hos och med syrran för är det fredag så är det och då känns allt mycket roligare.

Även en hel del kelande har det blivit.


Matte var hur se som helst för hon skulle ta emot sängen innan hon hämtade mig för hon anser att jag annars hjälper till för mycket, fast jag undar om hon inte sa ett annat ord som låter väldigt likt hjälper men jag håller fast vid hjälper, hihi!

Fick åka bil hem och det hade jag inget emot för det är aldrig fel, hihi!


Så fort jag kom in kände jag att någon hade varit här och nosade in det riktigt och då sa matte att här hade varit både kända och okända folk. Tyckte väl det för jag kände doften av en av mina favorit killar på mattes gamla jobb.

De hade varit och hämtat den gamla sängen eftersom matte skänkte den till jobbet.

Jag rusade in i sovrummet och stannade och glodde och se tog jag ett skutt upp, den nya är högre än den andra men jag vänjer mig.

Sängen fick en noggann inspektion och bäddning, hihi!

 

Ser ni mig?

 

Godkänd matte men vill jag ha mat!

Sen har matte ändrat lite igen med ett sängbord där min lille säng står men det blir säkert bra!


Nu ska vi njuta av kvällen och kanske lägga oss tidigt för att "lära känna" sängen.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards