Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Aamor & Tina - 30 januari 2014 17:59

Jag har kommit på fördelen nu med ommöbleringen i sovrummet, min nattsäng står nära dörren ut i hallen så jag behöver inte gå upp när matte går upp för jag kan se henne när hon går mellan kök och toa, perfekt så kan jag ligga och dra mig lite extra!


Blåst ihop snödrivor under natten och vissa var helt orörda, i alla fall tills jag hoppade i dom, så kul.

Tog ganska lång tid att gå till syrran sa matte men det är väl viktigast att jag har skoj på morgonen och givetvis att matte kommer till jobbet i rätt tid och det gjorde hon - med god marginal idag också!


Har vilat en del och sen har vi sprungit i vår hage, härligt med mer lössnö och flyger av en om man fått något i pälsen.

Har snöat lite idag också men inga mängder.

Matte var sen idag igen, hon skulle handla mat idag. Nu har det varit så hela veckan och jag hoppas verkligen att hon kommer och hämtar mig i rätt tid i morgon när det är fredag.

Nu säger hon att hon kommer lite senare i morgon igen för hon ska upp till köttaffären- suck!

Vi kom hem i alla fall och jag fick sitta ute en liten stund för både Simba och Basti var ute och lekte och de är roliga att titta på.


Har ätit min mat och det obligatoriska godiset ligger fint i magen nu, hihi!

Tänkte vila en stund men matte hade andra planer för hon gillade inte hur jag såg ut i ansiktet, fullt med hår överallt sa hon. Klart jag har, är ju en långhårig hund med hår även i ansiktet!!! Snurriga matte!

 

Hår överallt! Jaha det står åt alla håll, ja det är ju en annan sak, hihi!

 

Hår överallt men lite prydligare a la matte stil, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards