Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 25 januari 2014

Av Aamor & Tina - 25 januari 2014 19:05

I går när jag hoppade upp i sängen la jag mig tillrätta mellan mattes knä först men sen kom jag på att sängen var större nu så jag hoppade över och la mig på min halva. Var så gott och jag bredde inte ut mig utan rullade ihop mig.

Hoppade ner efter en stund men har hoppat upp 2 gånger under natten.

Matte vet det för jag väckte henne när jag ville upp. Sängen är rätt mycket högre så jag är lite osäker än och matte tände lampan, hon har ändå satt på en nattlampa till mig, jag kommer att lära mig.

Matte har sovit ovanligt gott sa hon för att vara första natten i ny säng men hon vaknade redan 06 och kunde inte somna om igen.


Jag och matte gick bort till syrran för matte behövde handla lite, hon hann ju inte igår så det fick bli idag.

Jag passade matteföräldrarna och syrran under tiden eller det kanske var tvärt om, hihi!

När matte var iväg fick matteföräldrarna gäster och de välkomnades ordentligt av oss.

Hemma igen la vi oss i sängen och myste lite, matte lyssnade på bok och jag somnade - så skönt och gott!

 

Nä matte jag har inte gnuggat huvudet i täcket   


Matte ville servera mig mat men jag valdr istället att sova vidare när hon åt så kanske jag äter senare!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards