Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av Aamor & Tina - 3 oktober 2014 18:19

Matte börjar sova bättre nu, för det tog inte lång tid för henne att somna igår och trots att hon vaknade igen 04 i morse så somnade hon om igen efter en stund. Skönt!

Det var dimmigt och lite kyligt i morse men när dimman lättat så blev det en toppenfin dag.
Har mest kelat med matteföräldrarna och vilat så jag är väldigt nöjd med dagen och för att inte tala om att den bästa dagen är här för det är ju fredag.
Bäst blir den när matte kommer och hämtar mig och så får jag åka bil hem.

Matte var sen för hon väntade på en taxi, den skulle komma 45 minuter innan den kom men det var nått fel på den som skulle ha kommit så de fick skicka en annan men inget de fick veta förrän de ringde. Gör inte så mycket för matte kom och hämtade mig även om det blev lite senare, vi har hela helgen på oss.

Fick kelat en stund med Ollie när vi satt ute men så kom Baby och de tåler inte varandra så då började de "sjunga" och matte drog mig ifrån dom.
Gick in efter en stund och då åt jag min mat, även med bacon på idag - mums!
Tänker sova en stund nu så jag orkar kela med matte lite senare, hihi!

Igår tog Jocke (en granne) kort på mig och han är en jätteduktig fotograf, han la ut bilden på sin Facebook-sida där han har sina foto och matte har lånat kortet av honom.
Är ni intresserade att kolla in sidan så är det P.B.J Photos på Facebook.

Lite blöt och lite ruffsig men det blev bra ändå och min hårfärg blev helt perfekt.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards