Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Aamor & Tina - 15 oktober 2014 17:20

Jag försökte väcka matte i natt när jag fick ont i magen men det gick inte så jag gick själv på toaletten eller rättare in i duschen. Matte anade nått när hon vaknade och jag vägrade att titta på henne. När jag hörde att hon var klar kom jag och kollade, matte sa bara "ojsan lyckades du inte väcka mig, sånt händer ju" sen ställde hon mig i duschen för jag var lite oren där bak. Efteråt la jag mig i min säng och sov till vi skulle gå iväg.

Träffade min Golden kompis Chili på väg till syrran och vi hälsade snabbt för vi skulle iväg åt ett håll och hon och husse skulle åt ett annat.
Det har verkligen varit ett sömnigt väder hos oss idag så jag och syrran har gjort det i alla fall jag är bäst på - vi har sovit!
Ute har det regnat nästan hela dagen men när vi var ute en sväng var det uppehåll men vi blev blöta på mage och tassar.

Matte var lite sen idag också men det var för hon hade varit på två ärenden och bägge var till mig. Först var hon och hämtade ögondropparna hon beställt plus godis som jag älskar som var 10:- billigare påsen och sen var hon inne i min affär som håller på att sälja ut för de ska ju stänga, hon köpte torrfoder med 20% rabatt, hon fick den sista och sen köpte hon "gummiskor" till mig. Tänkte att hon skulle prova så jag inte blir blöt på min känsliga fot, den där jag är så duktig på att slicka, hihi! Hon kan ju alltid försöka sätta en sån på mig, hihi. Det var 70% rabatt på dom därför köpte hon dom.

Hade tur på hemvägen för just då regnade det inte men så fort vi kom hem började det och just nu öser det ner.
Har ätit min mat men innan jag åt den tvingade matte mig att ta lite pro-kolin för att se om min mage kan stabilisera sig lite.
Munnen behövde torkas och det absolut bästa stället att göra det på är i mattes säng, hihi!

Hej och hå vad det går snabbt att gnugga munnen ren, hihi! Passade även på att bädda till henne för det hade hon inte gjort, hihi!

Mitt öga som var rött igår är bra igen, vitt och fint sa matte i morse och vi blev nog lika glada.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards