Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av Aamor & Tina - 14 oktober 2014 18:56

Oj vad jag var trött i morse, sov ända in till vi skulle gå och när sen matte kallade kom jag så sakta samtidigt som jag sträckte på mig hela vägen, det är viktigt att sträcka sig på morgonen så kroppen mjukas upp och sen så tar det längre tid innan vi ska iväg, hihi!
Försökte flörta med katten Melle men han var inte intresserad, fick då syn på vår vaktmästare och hon går det att flörta mig så det gjorde jag, hon fick en puss också. Tänk så lätt hon måste ha jobbat resten av dagen nu, hihi!

Min dag hos syrran minns jag knappt för det mesta jag gjort har varit Zzzzzzzzz och sen lite Zzzzzzzzz till, hihi!
Att det kan vara så skönt att sova fast jag sover ju inte riktigt djupt som jag gör på natten, inte hela tiden i alla fall, hihi!

Matte var sen, hon skulle till Ö&B, apoteket och Willys och sen hem med sina saker innan hon hämtade mig.
Mattefar gick ut för att möta henne för hon hade köpt mjölk till dom och en stor säck solrosfrö så deras fåglar och ekorrar kan mumsa på nått gott. De börjar skämma bort dom tidigt, hihi!
Efter lite snacka med matteföräldrarna gick vi hem, en stund ute men ingen katt ville hälsa på mig såg inte ens nån.

Matte lagade mat när vi kom in och samtidigt fick jag mat, åt nästan hela portionen eller 3/4 av den men det är väl bra.
Fick bacon på för matte stekte det till sig själv också men hon hade inte torrfoder till sitt bacon utan stuvade makaroner.
Efter det hamnade jag på trimbordet och matte fixade lite tovor och satte om tofsen, hon sa att jag behöver bada så jag ligger nog risigt till det i helgen!
Hon blev lite nojig för jag är lite röd i mitt ena öga, hon tvättade, sköljde och droppade tills jag blev trött på henne. Hon har sagt att hon ska kolla det igen innan vi ska sova.
Har ju haft ögonskador innan så det är nog det hon är rädd för men jag är inte irriterad som jag var då. Vi får de.

Ingen nytagen bild men jag ser nog ut så här ändå, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards