Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Aamor & Tina - 12 oktober 2014 15:50

Klockan 07 vaknade matte och sen kunde hon inte somna om igen, var lite tidigt med tanke på att hon inte släckte lampan förrän 01! Hon låg och läste men det tvivlade ingen på, hihi!
Hon låg ä då kvar och lyssnade på bok så jag fick sova klart men jag hörde att hon var vaken så jag sov inte lika bra som om hon fortsatt sova.

Vi gick en ganska lång morgonrunda, matte ville inte gå den långa vi gick igår men vi gick längre än vanligt för vi vek inte av och genade genom husen den sista biten.
Är inget härligt väder för det är rätt så grått, hade regnat i natt så det fanns vattenpölar överallt och gräset var vått. Mörka moln glider fram över himlen och matte tror att mer regn kommer att falla - usch!

Vi har mest tagit det lugn än så länge, matte läste ut sin bok men började på en ny att läsa förutom den som hon lyssnar på, inte samtidigt då, hihi!
Hon har precis ätit och idag blev det mer än ostmackor, det blev ryggbiff, pommes och broccoli, hon frågade om jag ville smaka köttet men jag var inte sugen.
Hade nått mycket bättre för mig, eller vad säger ni, hihi!

Låg och vilade på min kudde men tittade upp när matte kallade.

Matte säger att hon nog ska köra igång en maskin tvätt till idag men ska först känna om det från igår är torrt. Hon får göra som hon vill för jag tänker ändå inte hjälpa henne, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards