Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av Aamor & Tina - 20 oktober 2014 18:33

Trodde på allvar att matte skämtade när hon sa att vi skulle gå iväg i morse, var helgen redan slut, kan inte stämma men så var det för nu var det måndag igen och jag skulle upp och iväg.
Vaknade till riktigt ordentligt när jag kom ut för Ollie stod vid porten och väntade på mig, han hade nog legat i busken och sett när lampan gick igång i trappan, han gör så ibland. Efter en snabb kel så slog vi följe till husknuten där han stannade medan vi gick vidare.
Fick åka bil till syrran och det är ju inte fel.
Det första matte frågade när vi kom dit var hur mycket regn det kommit i går och mattemor sa att de hade 35 mm i sin mätare, ja en del blev det.

Har kelat lite med mattefar på förmiddagen men annars har jag mest slöat.
Matte kom tidigt idag så dådet jag att hon kommer att jobba länge en annan dag istället men det går bra - tror jag!
Har varit bättre väder idag i alla fall för det har inte regnat tack och lov men det har varit grått mest hela tiden, solen tittade fram ett tag vid middagstid.
Satt ute en liten stund när vi kom hem men ingen katt kom så vi gick in och åt mat istället. Åt torrfoder med leverpastej idag. Matte provade såna där småburkar med kattmat som Laika gillar men det var äckligt, hihi!
Nu är jag i alla fall mätt och trött så jag tänker sova en stund.

En av bilderna matte tog på mig efter badet i lördags. Ser inte lika välvårdad ut nu, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards