Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Aamor & Tina - 7 oktober 2014 17:47

trodde nästan att matte skulle försova sig idag för hon gick inte upp när klockans radio startade utan först när nästa med sin ilskna pipande drog igång gick hon upp.
Hon sover bra igen men nu är hon sååååå trött på morgnarna och för att inte tala om hur gnällig hon kan vara, hihi! Är nog bättre i längden att sova bra och att vara trött för att sen piggna till än att sova kasst.

Har mest sovit hos matteföräldrarna för jag är också trött men det är jag ju alltid så ingen större skillnad där, hihi!
Vi fick besök idag för mattefars bror och fru kom. Vinälskare dom hjärtligt välkomna och visade in dom så de inte smet iväg snabbt igen, hihi!

Matte hämtade mig direkt efter jobbet och när vi gick hem började det regna så matte ville inte sitta ute.
Inne frågade hon mig om jag ville ha mat men jag valde att lägga mig istället.
Matte berättade att hon jobbar i poolen 2 dagar i veckan, hon är runt på de ställen där det saknas personal så idag var hon på 3 ställen vid 4 tillfällen, ett ställe behövde henne vid olika tider. Hon tycker det är kul att gå runt så för hon säger att det är kul att träffa så mycket folk. De andra 3 dagarna är hon på 2 ställen så nog får hon ombyte men hon älskar det.

Just nu ösregnar det och jag har lagt mig i min säng. Blir nog här och hoppas att det slutar eller är uppehåll till nästa gång jag ska ut, hihi!

Ingen ny bild men jag har intagit denna sköna säng.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards