Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av Aamor & Tina - 30 oktober 2014 18:01

Nu är jag tillbaka igen, hihi! Har inte varit borta så länge men jag har saknat er!
Matte hade inte tid att hjälpa mig igår för hon hade inte vett att hämta mig förrän 22:30. Hon var ute och roade sig med vänner/kollegor igårkväll.
De var hemma hos en och åt gös med en massa tillbehör och annat gott efteråt och hade haft supertrevligt och så fick jag inte följa med!
Jag fick för alla de andra och jag har varit med där innan men matte ville ha lite lugn och ro och inte behöva ha koll på mig hela tiden så jag fick vara kvar hos syrran.
Jag hade det jättebra så jag ska inte klaga och jag kan nog sno lite uppmärksamhet och kräva lite när vi är iväg, jag vill också vara med och snacka ju!
Åt min mat när vi kom hem för äta kan jag inte göra borta även om det bara är hos syrran.
Matte somnade sen inte förrän 00.30 och sen väckte jag henne 04.30 för jag var nödig, hihi!
Kan ju tala om att matte var trött i morse.

Haft en bra dag hos syrran idag, sovit mest, hihi! Har vallat mattefar i det fina vädret.
Var fruset på taken i morse och ganska dimmigt men det lättade sen.

Matte var sen idag för hon var och hämtade bilen från bilverkstaden. Byte av kamrem och en ny fönsterhiss för den gick inte att laga så nu är mattes börs väldigt lätt.
När matte kom så skulle mattefar gå ut och hjälpa henne av med cykeln som låg inne i bagaget, har ingen dragkrok och då var jag och syrran snabbt ute och jisses så glad jag blev när jag såg matte. Hoppade på staketet och ville ha in henne genast men hon fick fixa först.
Hon hann få ut cykeln innan mattefar kom så han behövde inte hjälpa henne - där hade han tur, hihi!

Hemma kom katten Ollie och hälsade på oss och sen så ville han att jag skulle jaga honom, hihi!
Snackade lite med grannen innan vi gick in eller rätt mycket snackade matte och hon så det tog en del tid, hihi!
Matte erbjöd mig mat men jag avböjde med ett fnys så kanske jag vill ha lite senare istället för nu har jag lagt mig.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards