Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av Aamor & Tina - 19 oktober 2014 18:49

Jag kallade på matte vid 8.30, hon var vaken men inte speciellt intresserad av att gå upp för hon hörde att det regnade.
När sen matte kom upp så gick jag och la mig igen, hihi! Hon fick i alla fall duschat innan vi skulle gå ut så kanske regnet hade upphört men vad vi bedrog oss på det.
Den gnälligaste var som vanligt matte för hon ville inte sitta på bänken uppe vid idrottshallen men eftersom jag vägrade gå vidare så fick hon ge med sig, hihi! Nu blev vi ännu blötare men jag fick min vilja igenom.
Vi gick vidare lite för snabbt enligt mig men jag hängde med ändå. Nu ville jag gå den långa rundan men matte vek av innan för jag hade gjort alla mina behov, skulle väntat lite till, hihi!
Okej vi var dyngblöta när vi kom hem och det var först den sista biten jag kände av det riktigt för då hade det trängt igenom mitt hår på ryggen.
Blev torkad med handduk och sen gick jag och la mig, skiftade runt mellan mina två sängar i TV-rummet och min kudde i soffan så blev de inte alltför blöta och jag torkade fortare.

Annars har jag inte gjort nått vettigt för det har kommit massor av regn hela dagen, nu vid 18 gick vi ut igen och det bara stänkte ytterst lite men innan har det öst ner konstant.
Matte har kört en maskin tvätt men annars har hon suttit i soffan hos mig och myst och läst.
Hon gjorde nån soppa också på färs och kylskåpsrester men det skötte sig själv när väl alla sakerna var i grytan så nu har hon soppa till flera gånger.
Nu när vi var ute vid 18 ville jag gå en längre runda men matte sa att hon inte litade på att det där nästan uppehållet i regnandet skulle hålla i sig så vi vek av innan trots mina protester.
Jag hade nämligen tänkt sitta och bara gäspa länge så att jag till slut hade fått som jag velat men matte hade tur för det kom en kvinna som gjorde pussljud mot mig och ville kela så jag glömde bort att jag ville gå längre, hihi!
Vi satt sen ute en stund på stenen så jag kunde kolla efter mina kattkompisar men inga syntes.
Har ätit nu, fick ge mig igen för jag trots att jag högt och tydligt talade om för matte att jag föredrog godis så blev det inte så.


Ligger och tycker synd om mig själv trots att jag nästan har torkat helt, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards