Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Aamor & Tina - 10 oktober 2014 18:22

Äntligen är den här, den underbara fredagen! Det känns alltid lite extra när matte säger att det är fredag och att det är sista dagen hon lämnar mig för denna vecka.

På väg till syrran träffade jag två hundar, Lucky den stora valpen och Isa, henne har jag inte träffat på jättelänge men hon blev så glad när hon såg mig, la sig platt på mage och lät mig nosa på henne medan svansen viftade.
Tyvärr hade vi alla lika bråttom iväg så det blev bara en snabb hälsning.

Har varit en bra dag hos syrran men jag har väntat hela dagen på att matte ska komma så jag kan få åka bil hem, gör man ju på fredagar, hihi!
Blev så idag också.
Det blev inget äppelkaka-ätande på mattes jobb idag för de frös in dom. Istället fick de en tårta av nån som de gjort nån tjänst eller nått.
Som tur är smakar den äppelkakan lika gott efter att ha varit frusen eller nästan i alla fall för allt är godast när det är nygjort.

Jag hamnade på trimbordet för matte tyckte att jag såg gräslig ut, tofsen var nästan väck och med det massor av hår i ansiktet som inte ska vara där plus att det fanns ihoptrasslat hår lite här och där.
Tänk att man kan bli så "trasslig"av att sova, hihi!
Fick en bit godis efter för att jag hade varit duktig och sen gled maten ner av bara farten men sen vill jag ha mer godis, hihi!

Ge hit matte nu! Jag vill ha, är så mumsigt för att inte tala om hur jobbigt det var att sitta still och titta på det matte höll i handen. Blev tydligen några suddiga bilder, hihi!

Nu ska vi ha en lugn och skön fredagskväll och det önskar vi er också!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards