Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 31 oktober 2014

Av Aamor & Tina - 31 oktober 2014 18:17

Lyfte inte ens på huvudet i morse när mattes klocka drog igång och inte när matte steg upp eller gick in i duschen heller, jag stannade kvar i min säng. Bytte dock säng när hon satte sig och åt frukost men inte för att komma nära utan för att lägga mig i TV-rummets säng, mörkt och gosigt där inne.

Har varit en toppendag hos syrran för jag har kunnat sova mycket och gosa när jag känt för det och så visste jag att det var fredag och sista dagen att bli lämnad hos matteföräldrarna för det sa matte i morse.
Hörde att telefonen ringde vid den tiden matte slutar jobbet och så hör jag mattemor säga att hon skulle skynda sig för två små satt och väntade på henne. Visst då att matte var på väg. Matte hade bara ringt och frågat om matteföräldrarna behövde nått i affären som hon skulle in om i.

Matte fick en riktig Aamor-puss, en sån där blöt tryckare och sen fick hon en pipleksak. Syrran sa till matte att skynda sig in för hon ville ha godiset av henne som vi brukar vänta på att få. Jag ville inte ha nått idag men Affi åt mitt också, hihi!
Fick åka bil hem, är ju som sagt fredag och det är ett måste, hihi!
Hemma satte matte igång med att dammsuga, bädda rent sängen och nu går tvättmaskinen för fullt men hon lovade att den bara ska bullra sig igenom en maskin tvätt idag.
Mat var jag inte sugen på än men det kommer kanske, åt inte förrän klockan 21 igår så det blir nog vid den tiden idag med.
Har lagt mig för att vila lite, blir ju trött av att ha "arbetat" en hel vecka nu, hihi!

Trevlig helg alla och glöm inte att tända ljus, vi ska iväg i morgon och göra detta.

Ingen ny bild men jag ha intagit denna säng nu och Zzzzzz Zzzzzzzz Zzzzzzz

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards