Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Aamor & Tina - 13 oktober 2014 18:00

Måndags morgon och "lite annan text", hihi!
Kändes verkligen att det var måndag för det var grått, mörk och blött ute och för att inte tala om hur tungt det var att vakna - suck.
Har ändå utnyttjat dagen väl med att ha sett till att jag fick så mycket kel som möjligt.
Jag och syrran ville upp på bordet väldigt tidigt, helst innan matteföräldrarna hade ätit klart sin frukost, hihi! Vi fick dock vänta.
Vet inte riktigt om syrran gillade att ha mig där idag för när jag låg och kelade med mattemor satt hon sidan om och gnällde för hon ville ha den platsen så jag gick över till mattefar men där fick jag inte heller vara för hon stegade rakt upp i hans famn och hade han inte tagit henne hade hon fallit till golvet.
Efter en stund valde jag att hoppa ner på stolen och lägga mig på dynan där för att sova en stund men då ville hon också ner där och satt och glodde och pep, försökte hoppa ner ner några gånger men då sa mattemor till henne att jag fick ligga där.

Vid middagstid kom det hemska blöta, regn okej det tillhör väl hösten men nä jag vill inte ha det på dagtid.
Är ju så trist att gå ut då. Tur vi hade varit ute innan det kom för sen behövde vi inte mer, hihi!
Matte jobbade länge och efter deras möte körde hon sin ena kollega till bilverkstaden för hans bil var klar efter lagningen, så slapp han gå dit. Nu var det nästan på vägen hem så det gick fort ändå.

Vi hann sen hem innan det började regna mycket igen, stänkte bara några enstaka droppar men nu en timme senare ösregnar det.
Fick träffa katten Igor, han kom mjauandes när han såg oss eller matte för han vill inte riktigt hälsa på mig men på matte går det bra. Han är så söt och när matte snackar med honom svarar han, låter så gulligt.
Maten har jag ätit, idag med små fjuttebitar bacon på men det var gott, svårt att sortera ut bitarna bara, hihi!
Troligen kommer vi att ta det lugnt resten av denna regniga måndagskväll och hoppas att det är uppehåll när vi ska gå ut nästa gång.

Ligger på toa och väntar på matte, gör det varje morgon för så fort hon går in i duschen kommer jag och slänger mig framför tvättmaskinen och sen går jag vidare till mig säng tills det är dags att gå iväg.
Jag ligger nästan alltid där när matte är på toa oavsett vad hon gör där, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards