Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av Aamor & Tina - 26 oktober 2014 17:15

Efter en del vila igår så är jag bra igen, inget haltande och jag kan hoppa som vanligt dit jag vill!

Vi tog en lång skön sovmorgon, jag och matte behövde det för jag har nog väckt henne några gånger i natt, jag tvättade något, inte tassen men nått tvättade jag och tydligen hörs det mycket då. Får smaska lite mindre, hihi!
Hon till och med kastade en tub fotkräm i väggen en bit från mig så jag skulle lyssna på henne men jag lyssnade inte ändå för den studsade en bra bit ifrån mig ju, hon fick istället gå upp och knuffa till mig.
Jag går väldigt mycket in för att tvätta det jag satt mig för att tvätta, hihi!

Vi gick en lagom lång runda när vi gick ut på dagens första, matte fick dra en stor keps över håret för hon liknade en piassavakvast på håret och hann inte duscha innan vi gick ut, hihi!
Inne igen har vi tagit det lugnt, matte har läst och jag har vilat mig.

Matteföräldrarna skulle få besök av några vänner idag som matte känt sen hon var liten - länge alltså, hihi och mannen ringde till matte och ville att hon skulle komma dit för han hade något till henne och hennes dator.
Vi gick dit och det är alltid lika kul att träffa de två men efter en kopp kaffe och lite snack gick vi hem igen.
Åt min mat med lite kyckling strött över men åt knappt hälften av portionen men godiset efteråt gled fint ner i magen, hihi!

Kan jag få mer, blev inte viktigt mätt? Vadå, äta upp min mat den är jag mätt på ju, hihi!

Nu ska vi slöa vidare resten av kvällen och samla kraft inför en ny vecka!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards