Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Aamor & Tina - 16 oktober 2014 18:45

Magen har varit bra i natt som tur var för det har tydligen regnat.
På väg till syrran träffade jag mattes kollega och hennes dotter och idag hade de tid att stanna och hälsa på mig, det är så kul att säga godmorgon till nån, hihi!

Det har varit ett riktigt skitväder här idag, regn både smått och fint och ösregn, är så trist.
Som tur är behöver vi inte gå ut så många gånger längre eftersom vi är vuxna och ibland behövs det inte alls, hihi! Vi har gått två rundor med mattefar och som tur var regnade det inte just då.
Varit mycket uppe på bordet och kelat med matteföräldrarna, det är så mysigt.
Hade tur med regnet även när jag och matte gick hem för det kom bra lite den sista biten och nu regnar det igen.

Det kommer inte att bli något kort med mig med gummiskorna för de var för små - snacka om tur, hihi!
Matte försökte ta på mig en igår men jag har rätt stora tassar och grova ben plus allt hår så det gick inte alls. Matte får ha dom som vattenskydd om hon skadar nått finger, hihi!
De skulle passa Shih Tzu men jag tillhör inte den lilla sorten av min ras, hihi! Grov kille, välbyggd eller rent av lite småtjock, hihi!

Jag har ätit lite mat, knappt halva portionen men matte gav mig pro-kolin idag också för säkerhets skull.
Även om jag inte orkade all mat så orkade jag mitt "efter-maten-godis", hihi!

Nu tänker jag spendera en del tid i nån av mina sängar, kommer att byta lite då och då så jag inte stelnar till, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards